Sunday 27 May 2012


7 Kelebihan Premium Beautiful...:)


1) Premium Beautiful merupakan perintis / pioneer kepada pakaian dalam yang mempunyai teknologi Far-Infrared Rays (F.I.R.). Premium Beautiful juga sudah berada di pasaran Malaysia more than 15 years yer...:) Lamer dah tue...:)

2) Superbrands, iaitu Premium Beautiful merupakan pakaian dalam yang paling laris dan terhangat di pasaran kerana Premium Beautiful sangat berkualiti dan tahan lama...:)

3) Mendapat pengiktirafan Persatuan Tulang Belakang Amerika Syarikat dan Canada...:)

4) One stop centre - Premium beautiful memiliki segala-galanya. Dicipta dengan berkonsepkan 70% kesihatan + 30% kecantikan = 100% keyakinan. Kesihatan badan akan lebih terjamin, Insya Allah, di samping dapat memecahkan lemak...:) Premium Beautiful juga dicipta dengan berkonsepkan mesra pengguna, oleh itu, si pemakai akan merasa selamat dengan pemakaian Premium Beautiful...:)

5) Teknologi datang dari 3 buah negara maju:

a) Amerika Syarikat - Jahitan stereoscopic iaitu jahitan yang tahan regangan. So, that's why Premium Beautiful nie pakai berapa lamer pon takkan regang...:)
b) Germany - Fabrik aquatech dan aquadyne, iaitu fabrik di mana ia mampu seimbangkan suhu badan dan tidak meresap peluh. Oleh itu, pemakaian Premium Beautiful untuk jangka masa selama 8 jam sehari tidak akan mengeluarkan sebarang bau...:)
c) Japan - Teknologi F.I.R.

6) Mampu dimiliki oleh semua orang...:)

7) Jaminan seumur hidup...:) So, sebarang kerosakan akan direpair secara Free Of Charge...:) Sampai biler-biler...:)

So pada para wanita yg ingin lebih sihat, cantik, dan berkeyakinan anda WAJIB PAKAI PREMIUM BEAUTIFUL!


for free fitting premium beautiful call mass 0192133171

No comments:

Post a Comment